KHABAR 2011

       Telah sekian lama blog ini tidak di update atas sebab teknikal. Walau bagaimanapun aktiviti pusat sumber tetap berjalan seperti biasa. Kami telah mengatur pelbagai program serta aktiviti yang menarik untuk warga SKSG.
        Pada 17 Januari pusat sumber telah dicalonkan  untuk menyertai pertandingan Anugerah Pusat Sumber Sekolah, Pegawai yang telah menilai kami iaitu Puan Rasmina dan Puan Editha James banyak memberi komen dan penambahbaikan untuk pengurusan pusat sumber yang lebih efisien.
        Pada 27 Januari pusat sumber SKSG telah mendapat Naib Johan Anugerah Pusat Sumber Sekolah di peringkat Bahagian Kota Kinabalu. Adik Shahrina Fidah Soerian Shah telah mendapat tempat ke-3, adik AG.Nurhafizuddin Ag Daramat telah mendapat naib johan dan adik Nor Syafiqah Mohd Paris telah mendapat johan bagi pertandingan NILAM peringkat Bahagian Kota Kinabalu. Adik Nor Syafiqah  Mohd Paris juga telah mendapat Angerah Tokoh Nilam peringkat bahagian dan melayakkan beliau mewakili Kota Kinabalu pada peringkat negeri. Sekalung tahniah dan penghargaan kepada semua guru, murid serta ibu bapa yang telah menyokong pusat sumber selama ini.

persembahan spontan dari adik Nor Syafiqah sebelum penyampaian hadiah

first time terima anugerah....posing pulak x ngam

tahniah kepada semua pemenang dan sokongan anda

detik-detik penilaian......cemas juga saya

0 Comments:

Post a Comment



Pusat Sumber SKSG 2009